Måndag

Idag har jag gjort absolut ingenting. Laddat upp filmer på fb. Ätit. Tittat på tv. Typ så. Alltså ingenting. Fast okej, avbröt mitt ingentinggörande i en timme eller så när jag for till danshuset för lite videodance. Var glad på vägen dit, blev lite sur på vägen ner från parkeringshuset, inte riktigt på humör idag av nån anledning och var sen på superdåligt humör när jag kom hem. Det hela blev inte direkt bättre av att det första som händer när jag kommer hem är att pappa skäller ut mig för att jag lyckats missa värmekabelsladden när jag skulle köra till dansen, och därför lyckats köra iväg med den i (den rycktes ur väggen när jag körde utan min vetskap) och sen tappa den nånstans på 111an. Kul liv. Så nu är jag skyldig honom en sladd. FML?`Förresten så är jag fortfarande på dåligt humör och har ont i huvudet som pricken över i. Suck. Nu ska jag nog gå o lägga mig och hoppas på bättre tider imorgon. Då vi för övrigt inte har något internet. Tack telia för det.
Puss på er!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0