Igår/Idag

Igår
Blev inget dagens... inlägg igår då jag var på ett oerhört dåligt humör och inte kände för nåt alls. Ingenting gick min väg igårkväll, dansen gick skit, ingenting fungerade, fick reda på att jag har direktfinal i falun på lördag o ja, allt blev dåligt och det kändes skit och motivationen existerade inte ens... Idag är det dock bättre, så var förhoppningsvis bara en liten svacka igår. Hoppas på en bättre friträning idag...

Idag
Idag har jag lyckats ha sönder en av mina lösögonfransar så måste klämma in ett besök på buttricks i eftermiddag också, suck! Annars har jag flummat runt, lyckats packa det jag kan o lite så. Lite halv-fix innen tävling liksom :P

Pusspuss
Angie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0