Ett vill ha

Kollade mina mejl för första gången på någon dag nu precis. Förutom några "tack för att du sökte men vi går vidare med nån annan" mejl var där ett från body shop också (är med i deras kundklubb, så inget konstigt ;P). Måste säga att den julkalendern de säljer nu vill jag lätt ha! Nån fin beauty-produkt varje dag? Ja tack! Så om nån känner för att spendera mellan 800-1200 kronor bara sådär så gärna för mig ;)
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Eller jo, har massa saker egentligen men har riktigt ont i huvudet så tror jag chillar i soffan ett tag tills alvedonen hjälper och jag slipper koncentrera mig för att inte tänka på hur ont det gör. Knas skalle! Vad gör ni idag? :)
Puss!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0