Bloggtorka

Det verkar inte som om det bara jag som har iläggstorka just nu, många av de jag följer (inte för att de e jättemånga, men iaf!) har också lite bloggtorka just nu. Personligen tror jag det är för att hösten är här på riktigt nu, och snart börjar vintern. November är ju en dyster månad, allt är grått och det känns som om det mesta går på stand-by inför julen då glädjen och ljuset återvänder igen. Eller vad tror ni? Jag tänker iaf skylla på att det är därför som bloggorken börjat tryta litegranna, den återvänder nog snart igen ;)

För övrigt har jag återigen fått bevisat hur sämst arbetsförmedlingen är, fått ett papper där det står att jag ska ringa kundtjänst, när jag ringer kundtjänst säger de att jag ska kontakta min handledare, bra koll där af! Iaf så har jag gjort det nu iaf så nu ska jag väl snart omfattas av jobbgaranti för unga, dvs att jag får en praktikplats nånstans snart typ :P

Annars har det jobbiga träningspasset igår (körde intervaller, inte något jag direkt rekomenderar när man precis innan redan tränat ett pass) tagit knäcken på mitt immunförsvar så en ny "härlig" förkylning har börjat ta form, feber när jag vaknade och nu rinner näsan för fullt, trötta mig! Hoppas inte det blir värre än så här iaf för måste bege mig till träningen ikväll, vi ska gå igenom allt vi gjort denna terminen så vi vet vad vi ska göra nästa gång när det är sista gången och  sån "kom och kolla på en träning" gång för familj, vänner och bekanta, typ så :P Jaja, jag ska nog överleva denna förkylningen också...

Pusspuss!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0