Ibland gör jag skäl för mitt namn

Hemma efter en trevlig kvÄll med KU-gÄnget. Inte fÖr att jag kanske bidrog jÄttemycket idag eller sÅ, men de va trevligt iaf, o de skÖtte dagens aktivitet bra sjÄlva; att spela in reklamfilm :P Ska bli spÄnnande att se vad de hittat pÅ nÄsta gÅng ;)
Sen nÄr jag kom hem blev det en stunds tv-tittande innan jag fick ett sms av mamma som undrade om jag var i stan, hon hade nÄmligen missat bussen och visste att jag brukar ha bilden pÅ onsdagar nÄr jag Är pÅ dansen, tyvÄrr fÖr henne va de ju bara tisdag idag sÅ blev lite fail ;) men eftersom jag Är fÖdd till Ängel (Angelica=Ängel) sÅ reste jag mig ur soffan och kÖrde och hÄmtade henne i stan sÅ hon slapp sitta dÄr och frysa i en halvtimme. Se, jag kan vara snÄll ibland! ;P
Nu blir det alldeles strax sÄngen fÖr min del, trots att jag Är ledig imorgon (och alla andra onsdagar frÅn och med nu!). En flicka som jag behÖver ju sin skÖnhetssÖmn ;)
Nattipuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0