Äntligen fredag!

Precis satt mig pÅ bussen efter en vÄÄldigt jobbig skoldag, hade en lektion, svenska :P tyvÄrr va de min tur o redovisa idag, och det gick inte alls bra. Jag stakade mig o sa massa fel o skit o mÖg, men jaja, Är fÖrhoppningsvis inte hela vÄrlden :P
KÄnns som om jag trÄffat massor av mÄnniskor idag ocksÅ, riktigt najs :) Bla trÄffade jag Sara (och sara) pÅ vÄg till bussen, trevligt trevligt :)
Nu i eftermiddag blir det antagligen lite musikplugg o kanske kakbak :P Men fÖrst ska jag Äta, bara Ätit frukost idag eftersom vi bÖrjade sÅ sent o nu e jag hungrig! :P
Pusspuss
Logga

Kommentarer
Postat av: Johan

Din redovisning gick inte dåligt? Tyckte du fixa det bra för att inte ha tränat eller ens läst ut boken ;P Men nu e det historia, nu är det HELG!! :D

2011-03-04 @ 15:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0