Watchclean

Hahaha, satt precis o kollade gamla o nya dansbilder pÅ fb och hittade den sjukt gamla o aningen torr konversationen som innehÅller ord som watchclean och withalgie xD hahaha, ganska kul o lÄsa sÅhÄr i efterhand ocksÅ, fick lite flashbacks liksom :P haha, ni som fattar (om ni nu minns) hade nog ocksÅ tyckt de va kul :P Ni Är sjuka mÄnniskor ;) =33
DanstrÄningen idag forsatte lÄngs dagens mood: Den va rolig och nice :D Blev bÅde hyperrusning i slutet pÅ uppvÄmningen fÖr att mÅlet skulle uppnÅs (50 varv runt salen pÅ mindre Än tio minuter, jag va bara med pÅ de sista 25 men va jobbigt ÄndÅ dÅ  de sista fem gick i hypertempo fÖr att vi skulle klara tiden :P), blev en hel del strech ocksÅ, bÖrjar bli bra nu Även fast jag inte kan strecha fullt ut fÖr jag har en ministrÄckning i hÖger :/ hoppas den gÅr Över snart. Sen blev det givietvis ocksÅ lite dans mot slutet ;) haha :P FritrÄningar Är flummigt roliga, man vet aldrig vad som vÄntar :P GlÖmde nÄstan, trÄnade spplithopp ocksÅ, bÖrjar bli riktigt najs nu, iaf enkla, dubbla Är inte lika fina, bara nr 2 som blir bra :P Hopp hopp :P
Nu har jag bara Ätit lite o tar det lugnt, blir kanske lite glass senare, sjukt sugen pÅ det :P haha ;)
Como se chilla se obtendra! ;)
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0