Sometimes, life has it's own life

Har haft en helt okej eftermiddag/kvÄll. Va med Jesper ett tag, sen gjorde jag inte jÄttemycket. Va lite snÄll mot mina fÖrÄldrar och gjorde fruktsalad till kvÄllsfika, gott gott :) har blivit en riktigt gottegris under julen, fÅr nog skÄrpa mig lite nu :P
Inte fÅtt gjort mycket vettigt, men de e ganska skÖnt de med ibland, fast lite dumt att jag aldrig orkade gÖra biologilÄxan, men aja, fÅr bli en annan dag, bÄttre fÖr sent Än aldrig ;)
Nu ska jag sova o hoppas kroppen lÄker vÄl, trÄningsvÄrken fÅr gÄrna va borta imorgon, jobbigt nog med strÄckningen :/ hoppas den lÄker bra ocksÅ sÅ jag kan gÅ normalt snart :P
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0