Lazy me

Har inte blivit sÅ jÄttemycket bloggande idag, inte haft ork och dessutom inte haft nÅt o skriva :P
KU sÄsongsstarten blev super, vi va inte sÅ mÅnga som Åkte med men jag Är vÄldigt glad att jag gjorde det. Åkte till BjÖrka kyrka och lyssnade pÅ CP-skadade stÅupparen och fÖrelÄsaren Jonas Jacobsso, han va riktigt bra! Även fast de va svÅrt och fÖrstÅ honom emelalanÅt sÅ gick de bra ÄndÅ, o han hade sÅ mÅnga grymma poÄnger i de han sa, vissa tÄnkvÄrda, vissa enbart roliga, som nÄr micken slutade fungera och han utbrast "tekniken Är lite CP", helt underbart att han kan bjuda pÅ sig sjÄlv pÅ det viset! :) LÄmnade fÖrelÄsningen med nytt hopp och gott humÖr, en mycket trevlig kvÄll. Hoppas att vÅra smÅ KU kompisar tyckte om det lika mycket som jag :)
Nu ska jag sova och imorgon hoppas jag pÅ att jag kan bÖrja leva lite bÄttre enligt Jonas, tror det hade gjort mig gott om jag gjorde det :)
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0