Tystnaden

Har varit tyst här på bloggen i snart en vecka. Detta eftersom jag varit sjuk och totalt däckad sen i torsdags. Inte alls kul må jag säga. Har, förutom legat och sovit, varit hos läkaren som inte gjorde nåt vettigt mer än gav mig flersjukdomar. Så nu har jag tydligen både allergi och astma bara sådär, utan symptom eller så, men har det har jag enligt trögot på vårdcentralen. Blodprov för allergi (och svimningsatacker på det, lööve it) men ingen hjälp eller ens test av sänka för det jag har nu ("Jag är 100% säker på att det är en vanlig förkylning", jovisst!). Suck. Svensk sjukvård kan ta sig nånstans.
Idag mår jag iaf lite bättre och har kunnat fixa lite måsten som var sista dagen idag. Annars ligga still i soffan hela dagen idag med. Hoppas på en ok morgondag så jag kan göra det som är planerat då.
Hoppas alla mår bättre än jag!
Angie

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Hoppas du mår betydligt bättre på julafton!

2011-12-22 @ 19:10:02
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0