Pyssel

pyssel
Eftermiddagen har jag ägnat åt diverse pyssel. Sytt i knapparna i min kappa som trillat av. Klippt luggen. Fixat med mina nagla. Och öppnat den där smyckeslådan. Lagat massa smycken jag skullat laga hur länge som helst, men det har inte blivit av innan. Städat ut lådan där jag har massa pärlor och sånt för smyckes tillverkning. Hittade ett par gamla örhängen som är helt absurt stora plus ett guldhalsband som var förfärligt fult (fått massa gamla smycken av farmor för längesen som hon inte vill ha längre som jag får ta delar av och göra om). Sagt och gjort började jag ha sönder det och en del av halsbanet tillsammans med pärlorna är nu på väg att bli ett fint armband. Så mysigt att pyssla med smycken, hade glömt hur mycket jag gillar det! Så förhoppningsvis blir det mycket smyckesknåpande nu framöver. Tyvärr hinner nog inte armbandet bli klart idag för ska snart åka iväg på en julkonsert med mina föräldrar, ska bli mys det också förstås. Får göra klart armbandet en annan dag, helst imorgon om jag hinner!
Puss i julmörkret
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0