Helg helg

gran
Jag vet att jag sagt att jag inte vill ha nån snö, men man kan ju ändra sig? Jag saknar faktiskt snön, iaf såhär när julen närmar sig, blir ingen riktigt julstämning utan den dära snön...

Tack och lov var det bara ett tillfälligt febertillslag och igår mådde jag bättre igen. Blev dock en hemmadag igår iaf, ville inte utmana ödet u know... Men det var ganska välbehövligt och väldigt skönt. Spelade lite på vårt Wii vilket jag inte gjort på hur länge som helst (annat än tränat på Wii fit nån enstaka gång) och efter att vi ätit kvällsmat lyckades jag även få mina föräldrar till att vara med. Vi krigade i många olika sporter på Wii sports resort och det blev en riktigt trevlig och mysig lördagkväll. Älskar såna spelkvällar, synd det inte blir av oftare här hemma.

Idag var jag uppe med tuppen, eller nästan iaf ;) Mådde inte helt hundra (har en tendens att må lite illa och så vissa mornar när jag sovit under typ 10 timmar, fett irriterande) så allting tog mycket längre tid och fick därför cykla som en galning för att inte vara för sen (skulle vara på ag för att sjunga på en gudstjänst där). Kom bara nån minut sen trots att jag cyklade hemifrån när jag skulle vara där. Det gjorde iaf inte så mycket, vilket var skönt :) Vi sjöng igenom dagens repetoar och det kändes faktiskt bra. Själva gudstjänsten gick också bra, min gestaltning blev som den skulle (trots att jag råkade slå till prydnadsbjörkriset) och sångerna lät bra. Både jag och Linus (som jag sjöng med) fick mycket beröm efteråt vilket ju alltid är roligt :)

Nu har jag varit hemma en stund. Gått igenom dansen till ikväll när jag ska på jobbintervju/audition till ett danslärarjobb. Får se hur det går, inte så taggad som jag borde vara men ja, tar det som det kommer och så får det gå som det går, känns som om jag kan dansen iaf och det är ju alltid en fördel ;)

Vad gör ni såhär andra advent?
Kram!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0