En onsdag som alla andra, eller?


Bild från min och mammas lunch i måndags som avslutades med cappucino och glass på pistachia, gottgott!

Idag började som alla andra dagar. Frukost och tidningsläsning. Men ungefär mitt i tidningen slutade dagen att vara som vanligt. Fick nämligen ett samtal från Martina på Funky Kidz. Hon gillade mitt framträdande och intervjun så mycket i söndags kväll att hon nu ville erbjuda mig jobb. Jag ska alltså nu bli danstränare för funky kidz/blizz i januari. både i Helsingborg och Höganäs. Så roligt! Är visserligen endast ett helgjobb, så mitt jobbsökande är inte över, men ändå, ska bli sjukt roligt! :D

Idag är en bra dag! ;)
Tänkte passa på att säga stort grattis till Pernilla idag också som fyller 19 år! Och ett lite mindre grattis till mig och alla andra Angelicor på namnsdagen idag ;)
Puss!
Angie

Kommentarer
Postat av: Helena

haha ja jag tror det var blondinbella som hade sett den 3 gånger på bio. så bra var den verkligen inte :) I helgen ska vi se baksmällan2. får se om den är bättre :). Ettan var ju rätt bra iallafall.



TACK! :)

2011-12-08 @ 07:32:50
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Pamela

Åh vad kul, det sa du inget om igår. Grattis!

2011-12-11 @ 02:16:48
Postat av: Angelica

Jo, de sa jag? Haha, men tack! :)

2011-12-19 @ 17:36:41
URL: http://angelicajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0