Svett och smärta

Vet inte om jag nämnt det innan men har extremt ont i min högra överarm, har blivit värre och värre sen i onsdags (ingen aning om vad jag gjort, men måste gjort nåt konstigt på träningen) och idag smärtar det nåt grymt! Kan inte vika armen utan att det gör fruktansvärt ont och sprider sig ut mot fingrarna :( Trots detta (jag är envis ibland) belv det en heldag på danshuset idag. Har både haft friträning och koreografi/coach lektion. Friträningen va okej, va lite seg o så idag, men fick gått igenom min dans och kört igenom den några gånger, tom nån gång med fulla rörelser trots armen, skam den som ger sig ;) Sen plågade jag mig igenom uppvärmningen på den andra lektionen innan kroppen vande sig och jag inte kände att det gjorde ont längre. Inte förän jag vilade igen, då det blev ännu värre, ajaj! :( Fick dock bra kommentarer idag trots det (och trots att det inte kändes alls bra idag) så blev lite bättre då :P
När jag kom hem var dock smärtan tillbaka helt fullt och för tillfället gör det ont till och från tom när jag bara sitter still :/ Hoppas det går över snabbt igen, för pallar inte va helt handikappad! Det har dessutom börjat göra ont i andra armen också men hoppas de bara e lite miniträningsvärk eller nåt sen träningen och att det inte blir ikadant, för då har jag ju ingen arm att använda :/
Hoppas det är bra med er alla!
Puss
gfadfa

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Du har nog säkertbgjort nåt som du vet om

Hoppas de går över snart



Alltid skoj och va lite beroende

2011-08-28 @ 19:30:32
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0