Idag idag idag!


Suddig bild, jag vet, men orkade inte ta en ny, dumma mobil ^^

Idag har jag hela dagen planerad, vilket faktiskt är ganska skönt för en gångs skull! Först blir det jobb som vanligt till fyra, halv fem. Efter det blir det hem om lite snabbt innan jag beger mig inte till stan igen för att träffa Mitra (och vilka fler?) på Café Viva klockan 18 :D Mat väntar och sen kl 21 ska vi gå på bio, myys kväll! :D Hoppas filmen är bra också så blir nog kvällen superduper tror jag! :) Sista chansen att träffa några innan de flyttar också, vilket är lite sorgligt :'( Tur tåg/buss finns så jag kan hälsa på mina kära vänner! :)

Nu: Jobb!
Puss på er!
Tredje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0