Timmen är sen

Som jag skrev innan va jag fÖr trÖtt fÖr att orka ta itu med matten, fast kan ju bero pÅ att jag Är lat ocksÅ... :P Iaf sÅ blev det datorn istÄllet, hade lite grejjer jag skulle fixa (kolla banksaldo o skicka nÅgra mejl) sÅ inte helt bortkastad tid ;) Dock blev de som alltid nÄr man sÄtter sig vid datan, man fastnar totalt och tiden bara springer ivÄg. Fastnade i samtal pÅ skype samtidigt som jag fixade en ny skiva till bilen och fixade bÅde framsida och baksida till den i photoshop. Photoshop Är ett av de farligaste programmen, man fastnar totalt och tiden bara gÅr! Helt sjukt. SÅ nu sitter jag hÄr och klockan Är snart halv tolv, ajaj :/ Hoppas pÅ effektiv och bra sÖmn idag sÅ jag slipper va sÅ trÖtt imorgon :P Blir iaf lite extra sovmorgon fÖr fÅr skjuts av Anton :D
Btw, innan det blir godnatt. Lite tidigare surfade jag runt lite pÅ kompisars/bekantas bloggar och gick in pÅ lilla ankas, inte varit inne dÄr pÅ jÄttelÄnge o gud vad sugen jag blev pÅ att sy! Synd att jag inte har tid eller tÅlamod, de hade varit sÅ kul o kunna sy nÅt fint till sig sjÄlv :P Jaja, kommer kanske en tid nÄr jag fÅr tid och ork till det. Beundrar iaf ankan som orkar ;P titta gÄrna in pÅ hennes blogg: lillaanka.blogspot.com :D
NÄ, nu blir det natti fÖr min del ;)
Sussa sÖtt!
Nattikram
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0