Solen skiner :D

Dagen idag har ägnats åt det ångestladdade högskolevalet, men iaf skickat in nu, får se om jag håller mig till detta eller ändrar mig 100 gånger till, men iaf en grund klar nu. Inte för att jag bestämt mig för om jag verkligen ska läsa till hösten. Inte för att jag vet vad jag vill egentligen. Usch, varför blir man gammal!? :P
Mormor har varit här en sväng och fikat också. Mys, och blev en paus från allt också ;) Va ett tag sen jag såg henne också så de va trevligt :)
Nu vill jag egentligen bara ut i solen men måste plugga lite matte :( Ska försöka hinna träna lite också, kanske ska göra det innan matten? Hm... ;)
Pusspuss
Logga

Kommentarer
Postat av: Johan

Kan ju plugga ute i solen? Funkar fint o orka sitta inne :P

2011-04-10 @ 20:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0