Sjukt onödigt

Miljöförstöring
Åh vad jag Älskar att gÅ sista Året pÅ gymnasiet! Eller oj, nÄ, de e ganska jobbigt...
Helt sinnessjukt Är vad det Är! HÖgen pÅ bilden Är kataloger frÅn olika skolor som vill ha mig som sin student. Har inte bestÄllt en enda, utan det Är ren reklam... Helt sjukt! Typ en halv skog som fÅtt offras fÖr min skull, miljÖfÖrstÖring pÅ hÖg nivÅ eller vad!
Ägnat senaste timmen Åt att gÅ igenom hÖgen med kataloger, hÄlften har jag bara slÄngt, inget intressant alls. I andra hÄlften Är det typ tre jag verkligen Är intresserad av, resten Är typ okej program men skolor jag inte direkt kÄnner fÖr. KÄnns sÅ himla onÖdigt att bara kasta sÅ mycket papper! De e sjukt... Inte har jag blivit mycket klokare fÖr det heller. Hade Önskat att jag hade kunnat fÅ vara fem År fÖr alltid. Inga problem, bara lek hela dagarna. Suck. TyvÄrr Är de ju inte sÅ, sÅ mÅste ta tag i mitt liv och bestÄmma vad jag ska gÖra, fast jag egentligen inte vill nÅnting hÄr i sverige. Snark! VarfÖr kan livet inte bara vara lÄtt? ;)
Pussokram
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0