Monday

Skolan var som den var, inte mycket att sÄga, vikarie pÅ musiken och dÖd Åt johanAs lÅt. Egen tid pÅ dansen, vi gjorde en hel del pÅ den egna :) Sen va Arne knÄpp pÅ matten som vanligt men hann med lite iaf :P
VÄl hemma efter skolan tÄnkte jag plugga massor, eller hur! IstÄllet kom Jesper o mÖs en stund :)
NÄr han Åkt och mina fÖrÄldrar kommit hem med bilen (ja, vi har numera krig om den) sÅ Åkte jag ut till vÄla fÖr o fixa en del grejjer innan min trÄning (fÖrsta pÅ typ tre veckor, tjohoo!). Hittade bland annat ett par bÄttre byxor till min framtida dansdrÄkt sÅ lÄmnade tillbaka de andra :) Blev ocksÅ medlem pÅ Body Shop och fick en body butter och lite annat najs fÖr det :) HÄrligt hÄrligt!
Sen blev det trÄning. De gick bra, koreografitrÄning och lite tilttrÄning  skojskoj! Dock mÄrktes de att jag inte Är helt frisk fÖr orkade inte riktigt lika mycket som jag brukar, armarna va typ som spagetti! :P FÅr bli lite armhÄvningar sÅ jag orkar igen ;) Fick iaf berÖm fÖr de lilla jag har pÅ min nya dans sÅ de kÄnns bra :)
Nu har jag precis Ätit och ska snart springa in i duschen fÖr att sen krascha pÅ kudden ;)
Hoppas alla haft en bra dag, fÖr det har jag! :)
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0