Jag somnar nog här i soffan, orkar inte gå o lägga mig!

TrÖttare kan ingen vara... Usch, vad Är det med mig nufÖrtiden egentligen? Undrar om jag fortfarande har men efter nÄr jag va sjuk, verkar nÄstan sÅ, e sÅ sjukt trÖtt hela tiden :s
Efter en hÄrlig fritrÄning dÄr jag fÅtt gjort lite i singel sÅ blev det hem snabbt. Givetvis kom jag pÅ massa pargrejjer nÄr de va fÖrsent o jag va hemma, suck, fÅr hoppas pÅ att jag kommer ihÅg dem till mÅndag :P NÄr jag kom hem blev det duscha, laga mat, skriva ett snabbt o kort cv till en viss sÄrmÄnniska (skulle inte behÖva gÖra det egentligen...) och sen hann jag inte mer innan det bar av till kÖren. GlÖmde mina noter hemma (typ fÖrsta gÅngen nÅnsin!) men det gick bra ÄndÅ :P Sen efter massa flummade kom jag hem. Hela huset luktade typ popcorn fÖr pappa hade Ätit, fast de va slut :/ men kunde inte lÅta bli sÅ poppade en pÅse till mig sjÄlv, mm, namnam! :P SÅ de blev popcornÄtande och svenskaplugg infÖr helvetestalet imorgon. Kommer inte gÅ bra tror jag fÖr kÄnner mig inte alls sÄker :/ jobbigt lÄge!
Nu blir det nog snart sÄngen fÖr bÖrjar tidigt imorgon pga dum projektarbetstid :P
Puss o go'natt!
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0