Hit och dit och upp och ner

(Jag hittade nÅt o Äta, nyponsoppa, nam!)
Hektisk  kvÄll, jadÅ! Helt sjukt vad mitt minne e kort alltsÅ! Skulle pratat med pappa redan igÅr om att ha bilen imorgon kvÄll men givetvis glÖmde jag det. Kom pÅ det precis innan han skulle gÅ o lÄgga sig, bra dÄr. Visade sig dessutom att jag inte alls kan ha bilen dÅ fÅr pappa ska ivÄg, kul! Inte... Men efter mycket om och men och kollande med busstider lÖste det sig iaf, kan ta mig till och frÅn Tess hyfsat smidigt iaf sÅ det lÖste sig, puh!
Sen skulle jag ju tvÄttat idag ocksÅ men nÄ, det glÖmde jag det ocksÅ sÅ fick lÖsa det med mamma sÅ hon fixar det imorgon om jag inte hinner fÖr ska knappt va hemma dÅ. Gaah! Jag fÅr snart panik av allt jag har i huvudet som jag mÅste fixa. Usch, tur de snart e lov och utomlandsresa som gÄller sÅ jag kan fÅ slappna av i huvudet lite...
Nu ska jag fÖrsÖka sova riktigt gott sÅ jag kan prestera pÅ topp pÅ provet imorgon. HÅll tummarna fÖr mig mellan tio och halv tolv imorgon!
Godnattpuss!
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0