Hej hopp!

Svenska nationella idag var inte sÅ jobbigt jag trodde det skulle va. Visserligen va Ämnena riktigt b, som alltid, men det gick iaf. Satt i tre o en halv timme och skrev lite mer Än tre sidor, effektivt arbete? Nja, inte direkt men blev klar iaf ;) Hoppas de blev hyfsat bra iaf :P
NÄr jag kom hem blev det chilla en stund och sen bÖrja fundera Över packning, ska ju bli klar imorgon liksom, oups :/ men jaja, fixar sig sÄkert ;)
FritrÄning sen, blev ÄndÅ rÄtt effektiv trÄning, trÄnade par med Natalie, tror det kommer bli bra nÄr vi vÄl lÄrt oss det bra ;) NÄstan klara med dansen ocksÅ sÅ de kÄnns bra :)
Hem, Äta god ost+bacon omelett och sen ivÄg till kÖren fÖr ytterligare en hÄrlig trÄning, Älskar typ de lÅtarna vi kÖr nu, musikal i mitt hjÄrta!
Nu sitter jag bara o degar i soffan, fruktansvÄrt trÖtt, svenskan tog nog en del krafter trots allt, och trÄningen har ju gjort sitt ocksÅ :P
Blir lugn kvÄll sÅ fÅr jag stressa runt imorgon istÄllet :P
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0