Always look at the bright side of life!

Det regnar ute. Riktigt mycket regnar det. Jag blev typ dyblÖt nÄr jag cyklade till bussen nyss. Mina byxor Är inte mysiga att ha pÅ sig just nu :P Hoppas de torkar fort!
Ytterligare en meningslÖs dag idag. Fick reda pÅ typ precis innan jag gick och la mig att biologin vi skulle hade imorse va instÄlld sÅ blev lÅng sovmorgon istÄllet. Nu sitter jag pÅ bussen pÅ vÄg till skolan fÖr att ha musik och sen dans. That's it. Chilledag igen med andra ord :P
Fast mindre chill nÄr jag kommer hem, har typ tusen saker att gÖra... Jaja. HÅller tummarna fÖr att jag ska hinna med en del iaf. och att det slutar regna...
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0