Aja baja!

Dålig uppdatering idag, har haft 100 saker att göra så inte hunnit med detta också (a)
Kort sammanfattning av dagen iaf:
- Skola, 2 lektioner: Musik o dans. Gick bra. Fast panik för bara 4 danslektioner kvar nu! :o
- Hem o äta o plugga lite matte (går inte så bra asså...)
- Boka båt + boende till visbytävlingen
- Träffa Jesper en stund, vi va överens o nu e allt till det bästa...
- Till Tess o finslipa på dansen och börja dräktprovning m.m.
- Träning!
- Extra träning, jag och natalie började på vår pardans :)
- Till Jenny o hämta bagskyddet (åker ju på lördag!) o snacka lite
- Hem o äta
- Fixa tåg till o från visby (tagit en evighet, men äntligen klar!)

Har 100 grejjer som fortfarande inte blivit gjorda, jag är ju inte lite uppe i varv o stressad o överbelamrad med grejjer nu nej!? Jaja, hoppas jag får lite gjort imorgon iaf :P
Nu blir det en snabb sväng inom duschen innan jag stupar i säng. Imrgonbitti blir de spännande o se om vi har biologi eller inte, hoppas faktiskt vi har det för behöver prata lite med Tomas... Jaja, vi får väl se hur det blir ;)

Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0