Onödig skoldag

Idag är en sån typisk dag jag borde stannat hemma. Sovit dåligt, vet inte varför, skyller på regnet som slått mot mitt fönster hela natten. Sen blåste det typ full storm när jag och Becka gick till bussen, kändes emellanåt som om man stod stilla så mycket det blåste. Väl i skolan hade vi svenska o kollade på nån jättekonstig film, sen lunch. Nu har vi egentligen inställd lektion men som de nördar vi är ska vi spela iaf ;) fast lite bra är det, slipper sitta i cefeterian utan nåt o göra nån timme iaf ^^ Men ändå sjukt onödig dag, hade kunnat vara hemma idag och sen bara kommit hit till danslektionen sen, jaja, nu får jag väl överleva iaf ;)
drunka inte i regnet ;)
pusspuss
              Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0