Följa John ;)

Denna veckan har varit galen på körkortsfronten!
Tisdag - Anna tog sitt körkort
Onsdag - Emmy tog sitt körkort
Torsdag - Lisa tog sitt körkort

GRATTIS till er alla tre! Bra kämpat i snön! ;D
Själv var jag och hämtade mitt på posten igår, ajajaj vad hemskt det är :( och vad som är värre är att de mackulerade (tog hål i det så att det inte fungerar) mitt gamla så nu msåte jag använda det nya som leg iaf, inte kul :/ jaja, får ju ett nytt om 10 år, inte så lång tid tills dess ;P

vill passa på att säga FÖRLÅT till anna och erik en gång till också för att allt blev knepigt igårkväll när vi skulle till svensgård. Skyller på min pappas dåliga minne/framförhållning och på den korkade bilfirman ;) Tack för att det löste sig iaf ;)

pusspuss
              Logga


Kommentarer
Postat av: Gjermundgry

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-10-27 @ 10:14:20
URL: http://gjermundgry.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0