Ytterligare en helg som försvann...

Dansföreställningarna torsdag/fredag gick bra, tabbade mig visserligen lite på den ena på fredagen men tror inte de gjorde så mycket, syntes nog inte om man inte tittade just på mig då jag stod i bakgrunden då :P Annars gick det bra, tror jag ;) Får se imorgon när vi ska kolla på film från en av föreställningarna ;)

Utgång i fredags var najs, härligt folk = härlig kväll, gillas mycket :)

Fest för Jenny och Oscar igår, också en härlig tillställning med najs folk och härlig stämning :)

Idag sov jag till typ två, inte så konstigt med tanke på mängden sömn den senaste veckan och nu i helgen, haft en del för mig ;P Skönt va de iaf, fast mindre skönt o vakna upp o inse att man har några timmars matteplugg framför sig. Nu är jag iaf klar med den dumma utredande uppgiften i matte d som förhoppningsvis väger upp mitt vg (en vg-poäng från mvg) på nationella, om den inte gör det blir jag riktigt arg på arne, inte okej isf! :@ Men hoppas på det bästa tills jag får veta ;)
Nu precis har jag provat klädrena till imorgon och säger bara en sak: det ser lovande ut! :D Allt jag ätnkt fungerade, tror jag iaf, fick lite problem med sista grejjen men tror det fungerar när jag är har skallen med mig och kommer ihåg allt ;) Riktigt pepp nu faktiskt ;)

Nu väntar en chillekväll framför tvn tror jag, behöver vila lite till, och måste vara så tyst som möjligt då min hals e helt körd efter både i fredags och igår, ajajaj :P

Hoppas ni också haft en härlig helg, bara några dagar kvar nu, sen e de loooov! :D
Pusspuss
              Logga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0