Ytterligar en kall vinterdag börjar närma sig kvällen...

Skolan va katastrof idag. Har kännt mig helt konstig från och till o mådde riktigt illa ett tag :/ inte alls kul, speciellt inte när man har lunch och borde äta massa! Tack o lov gick det över lagom till Religionsprovet så jag kunde koncentrera mig på det ;) Inte för att jag tror det hjälpte, frågorna började lätt o ja bara yes! detta kommer gå bra, eller huuur!!! Sista sidan (som jag var nära att missa) va helt cp, MVG frågorna va störda, massa vi inte snackat om plus att det nästan inte fanns nåt att skriva om dem, skrev mer på VG frågorna än MVG frpgorna vilket kändes sjukt fel :S hoppas det gick okej iaf och att heléne gillar mig så ajg kan få bra betyg iaf, hade ju trots allt alla rätt på förra provet ;)
Efter provet stängde vi in oss i studion några timmar och påbörjade inspelningen av vår tredje och sista låt i projektarbetet, superduper! Nu är vi snart klara med inspelningen, bara min sång kvar nästa gång typ, vilket iof inte är så bara, hu! hoppas jag lyckas o att de låter bra då :P
Nu är det sån där mellantid när man inte gör så mycket, sen blir det mat o senare bussen till Lisa för förfest innan utgång ikväll, ska bli najs! :D
Ha en fortsatt trevlig kväll/natt, vi ses på tivoli inatt eller på öppethus imorgon (finns i cafeterian om nån undrar;)
 vi har konsert som börjar kl 11)
Pusspuss
             Logga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0