Today

Idag Är ytterligare en slappedag, eller iaf denna eftermiddagen Är slapp, fÖr ikvÄll har jag konsert, i know, happens all the time ;) Idag Är det kÖrkonsert med ingen mindre Än Magnus Carlsson i maria kyrkan,  de e slutsÅllt och vi Är tydligen enda kÖren, vilket jag inte trodde vi skulle va, och det gÖr mig smÅtt orolig fÖr jag Är inte 100 sÄker pÅ de lÅtarna vi ska sjunga, oups :P Men jaja, det gÅr sÄkert bra, tror vi ska Öva lite innan ocksÅ sÅ det lÖser sig nog dÅ ;)
Nu ska jag utnyttja min lediga tid till fullo, dvs gÖra ingenting, eller iaf inget vettigt ;)
Btw stÖr jag mig fortfarande pÅ att ÅÄÖ blir stora bokstÄver nÄr jag skriver pÅ vissa stÄllen, sÅ om nÅn snÄll mÄnnska vet hur man fixar det fÅr den personen gÄrna hjÄlpa mig ;)
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0