Ska man va fin får man lida pin...

Ajajaj! Håller på o fixar håret inför ikväll, fick nyss se halv som va klart, vet inte om de blev fint eller inte men nu har jag lidit så mycket för det så nu får det se lite sär ut, pallar inte mer! Mitt hår elver för sjutton sitt eget liv, så levande att jag inte kunde göra som jag ville från början heller bara för att det inte gick med mitt hår :( Hjälp mig att hitta en frisyr jag skulle kunna passa i så jag kan gå o klippa mig? :(
Skum jag är egentligen, imorse tänkte jag; näe, mitt hår är ganska fint, jag ska nog låta det va, o nu vill jag inget hellre än att bli av med det :S Konstigt, gör mig bara än mer velig, vill inte ångra mig om jag väl klipper mig :/ HJÄLP!!!
             Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0