Scary!

Nu har jag för första gången i mitt liv kört automatare, fy sjutton säger jag bara! Kändes sjukt konstigt i början att inte behöva växla, sen va de småjobbigt också, hade en hel del problem med både start och stopp, starten blev ganska ryckig för gaspedalen va konstigt, o de gick banne mig inte att bromsa mjukt med den skumma bilen, men beror ju inte på automatväxeln utan på att bromsarna va känsligare/bättre än på vår vanliga bil som för tillfället är på repration, igen...suck! Hoppas de lagar den snart iaf :P
En annan sak som va läskig på denna bilen va att hastigheten va digital, inte kul, mycket svårare att hålla hastigheten/jämn gas då,. tyckte jag iaf :P I övrigt va bilen najs (fråga inte va de va för nån, jag har ingen aning) så funkar nog när man kört några gånger och vant sig vid den, om jag nu hinner det innan vi får tillbaka vår :P
Körde då först till baletten, som va najs, inte varit där på några gånger nu, men skönt o va tillbaka, synd bara att det är sista gången nästa vecka :/
Sen hem om och duscha o byta om innan jag körde till kören (sjukt skönt att slippa bussen!) där vi repade a capella inför vårt första luciatåg på måndag för "tanterna på dunkers", håll tummarna föra tt det ska gå bra! ;)
Nu blir det lite sista minuten plugg inför religionsprovet imorgon innan jag går o lägger mig :P
Pusspuss
              Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0