o en slank hon dit...

Wayne's

- Nationella Matte D gick som det gick, helt okej tror jag, förutom uppgift 17 där jag fick hjärnsläpp och har världens mest säär uträkning, arne kommer skratta riktigt mycket när han rättar det asså :P
- Fastnade i koridoren efter provet med Jenny och Mitra, o senare också Johanna, vi stod där typ en timme(!?) men de va najs, vi måste ses oftare o bara snacka massa tjejer! ;O <3
- Gick till stan med Johanna och käkade lunch på Graffiti, namnam, borde jag också göra oftare, va jättelängesen sist, inte bra asså, de e gott ;) 
- Fastnade lite på Graffiti också, vi "åt" i typ en timme? ;) haha, men de va najs! :)
- Träffade mamma och gick o bytte fingervantarna jag fick igår till tumvantar (som var vad jag ville ha från början...). Passade på att handla lite julklappar också när vi ändå va i stan.
- Hamnade på Wayne's o fikade, där e faktiskt ganska mysigt att sitta där uppe, o de har god fika, ytterligare ett ställe man borde gå oftare till ;)
- Åkte hem o va hemma typ en timme innan de bar av till träningen.
- Träning, Rebecka hade bestämt sig för att ta död på oss eftersom de va sista gången, 100 situps, 40 rygglyft o 50 Armhävningar o en stunds benträning (vet inte vad övningen kallas, men jobbigt va de!). Hej att jag kommer ha träningsvärk imorgon, har inte tränat de musklerna så aktivt senaste tiden ^^ 
- Hem, helt själv hemma vilket jag uppskattade mycket ikväll. Lagade mat och satte mig vid bordet o bara njöt av stillheten, riktigt najs att va själv ibland o inte behöva tänka på alla andra eller prata (tror jag pratat av mig för idag faktiskt, iaf i verkliga livet ;)

De va min dag det, hoppas ni också haft en bra dag! :)
PussoKram
                 Logga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0