Natti natti :)

En lÅng hÄrlig dag har det varit idag . KÄnns som om jag hunnit med ganska mycket idag :)
- TrÄffat Jesper en  stund
- Åkt runt halva Helsingborg med mina fÖrÄldrar som hade massa Ärenden (inte fÖr att jag fick sÅ mycket gjort just dÅ, men oiaf ;)
- Attackerat vÄla och mellandagsrean och Äntligen lyckats kÖpa ny mobil (som hÅllt mig vaken alldeles fÖr lÄnge med alla sina funktioner :P)
- Varit social och varit och fikat hos min farbror
- Fixat massa med telefonen (lagt in musik, bilder etc.) och bÖrjat lÄra mig  hur den fungerar :P
En del saker har jag ÄndÅ gjort idag ;) O de har lett till att jag inte Ätit sÅ mycket julgodis idag, vilket Är bra ;) Nu ska jag ta o gÅ o lÄgga mig, kommer ju fÖrhoppningsvis en dag imorgon ocksÅ ;)
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0