Lördag

Upp 07.50, gäsp! Inte kul när man kom hem kl. 03.30 natten före efter en sjukt awesome utekväll med härliga folket! :D Iaf, upp tidigt o duscha o fixa mig innan jag körde (!) till skolan 09.10 (skulle va där 09.30). Fastnade bakom en seg plogbil på 111 (höll 45-50 hela vägen) så kom lite sent, men gjorde inget, ja va iaf inte sist ;D När alla hade kommit (vår ensamble plus musikettorna) bar vi över instrumenten och riggade och spundcheckade i cafeterian, eller ja, bara vi som soundcheckade för ettorna försvann spårlöst efter vi burit dit grejjerna :P Va klara runt 10.30 och sen satt vi bara där och väntade i en halvtimme, segt! :/ Fast fick iaf i mig en kopp te med honung som lindrade min onda hals lite iaf (va helt hes efter tivoli;) Kl. 11 spelade ettornas första ensamble sina två låtar, sen va det dax för den andra ensamblen som spelade tre låtar. Efter det trodde alla att tvåorna skulle spela men de dök inte upp så det blev vår tur :) Vi körde våra två låtar, lät väl helt okej antar jag trots att jag och Johanna va helt hesa, vi fick iaf beröm av läraren efteråt ("ni va ju grymma!"). När vi va klara trodde vi att vi skulle vänta ett tag o sen köra igen (typ kl. 12) men inte då! Då satte folket igång och plockade undan allt, fett meningslöst o va i skolan o fixa så länge o sen spela två låtar o sen åka hem! Men jaja, kom hem en timmer tidigare än planerat iaf :P
Eftermiddagen spenderades sen med mamma på familia, skulle inte shoppa men blev en kofta iaf (behöver faktiskt fler lite tjockare koftor nu när det blivit kallt;). Sen hem ett tag o sen iväg till Jesper en stund :)
De va min lördag det, blev en ganska lång dag, från 8 - 01 typ :P
Puss
        Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0