Looov :D

Bättre sent än aldrig, vår julgran i år, den blev faktiskt ganska fin ;)
Julgran! :D

Idag bara njuter jag till fullo av att ha jullov :D
Vaknade hos mysigaste pojkvännen men kunde inte va kvar så länge för pappa påstod att han behövde bilden senast kl. 11. Va hemma kvart över och förväntade mig sura miner för att jag var sen, men pappa sa inte ett dugg och han har inte åkt nånstans sen dess heller, suck. Men jaja, kommer väl iväg snart nån gång antar jag, lite segt för kunde ju vatt kvar hos jesper ett tag till :P
Iaf så när pappa väl får tummarna loss ska vi åka runt o göra massa ärenden som jag offrar mig att följa med på för att sen hamna i stan och köpa ny mobil till mig :D wiie, de e verkligen på tiden, jag vet, jag har varit lite seg ;) Haha, men som sagt, bättre sent än aldrig ;)
Sen vet jag inte vad jag hittar på, ska försöka träna lite också idag, men får väl se hur det går med det ;) Njuter iaf av att ha lov o inte ha några måsten som ska göras :D
Have a nice day! :D
Pusspuss
              Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0