Kväll

Tror jag håller på att bli bloggberoende, känns inte helt 100% faktiskt, får hoppas det inte är så :P
Luciatåget gick super, tanterna var nöjd med oss (såg minst en som grät) och vi själva var också nöjda, det lät bra trots att allt inte stämde helt 100 emellanåt och texterna inte riktigt sitter som de ska ;) Kul och fint var det iaf och nu är jag 200 kr rikare ;P
Imorgon är jag nästan ledig, börjar 14.10 och har bara en lektion, som är dans och knappt räknas som lektion ;) Ska bli skönt iaf med en lång sovmorgon till, kan lätt vänja mig vid detta asså! ;)
Vill passa på och tacka min underbara pappa också som offrade sig och ställde upp och stekte oannkakor till mig medan jag var på väg hem från lucian och var jättehungrig (hade inte ätit sen fikan vid typ halv tre, o klockan va tjugo över nio när jag kom hem!). Tack så hemskt mycket, det var precis vad jag behövde! :)
Nu blir det sova och vila upp mig inför den mycket ansträngande dagen imorgon (lite jobbig iaf, ska faktiskt försöka plugga ytterligare lite kemi o lite matte :P) ;)
Pusspuss
              Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0