Klantigast i världen...

Dansen i skolan gick helt okej, kände mig lite off men bra ändå vad jag vet iaf ;)
Sen skulle jag pluggat när jag kom hem, men pallade inte, latmask! Men jaja, går förhoppningsvis bra iaf :P
Ku sen va ovanligt trevligt, svensgårdsfolket va på besök och blev bättre än förväntat, superduper ;) tiden gick mycket fortare än vanligt också på nåt sätt :P
Sen när vi skulle hem fastnade jag och sandin som vanligt i korsningen, vilket vi inte skulle gjort, fy sjutton va kallt det var! Nästa gång får vi gå in nånstans istället! :P Helt sjukt va kallt det blev efter ett tag, brr, men alltid trevligt att snacka lite ^^
Nu när jag kom hem va ja lite hungrig och skulle ta en skål youghurt, trodde bara det var en skål kvar så drog ut den som jag brukar, borde jag inte gjort! Det visade sig att det var två skålar som stod i varandra vilket resulterade i att jag välte ner den ena som gick i tusen bitar mot diskbänken, mög! Blev till att stå helt stilla på tå o få kramp medan pappa va snäll nog och damsög upp glasbitarna, snacka om att min aptit försvann, nu sitter jag här och vet att jag borde äta men är inte alls sugen på nåt, hömäret gick i botten på grund av den dumma extraskålen :(
Hoppas livet blir bättre snart, är ju faktiskt min dag, Angelica-dagen idag... :/
Pusspuss
             Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0