Jul, jul, strålande jul!

Nu är äntligen jullovet här :D
Fastän jag va halvsjuk igår under avslutningen blev vårt uppträde helt okej, rösten sprack lite här o var med ja, hoppas det inte märktes alltför mycket ;) Verkade vara uppskattat iaf eftersom folk aplåderade redan innan vi börjat o sen mer när vi va klara ;)

Julmys med pappa i stan sen igår, fixade julklapparna så allt blev klart :) Tradition för pappa och mig att gå en sväng på stan o handla julklappar o sen gå o fika, mysmys :)

Sen blev det julpyssel hos anna, också en härlig tradition som jag nästan trodde hade försvunnit när vi inte hade nåt ifjol, men blev i år igen iaf, mysmys det med :) Alltid lika kul när vi lyckas ses allihop, inte så ofta som det borde :/De får bli vårt nyårslöfte, o skärpa oss lite ;) haha :P Trevlig och kul hade vi igår iaf :D

Idag har jag farit runt överallt känns det som, vårdcentralen, apoteket o allt var vi var i förmiddags (gick upp kl 8!!! :O inte okej...). Efter det blev det iaf en chill eftermiddag och nu ikväll väntar det sista julpysslet här hemma, ska bland annat göra chokladtopppar som jag hoppas blir lika goda som ifjol :P smaskens! ;D

Nä, får ta itu med det nu, ska pynta mitt rum också så jag kan få riktig julstämning.
En riktigt God Jul till er alla! :D
Julekram
              Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0