Jag ser det snöar...

Vårt hus
Det har ju seriöst snöat hela dagen! De e helt sjukt! uschuschusch, vill inte ha mer snö nu :(

Idag har jag haft träning, golffysvinterträning (eller vad jag ska kalla det). Orkade egetnligen inte men det blev ganska bra iaf när jag väl kom dit. Som vanligt va uppvärmningsövningarna typ det tråkigaste ever (o man känner sig fett fånig!) men sen blev det bättre med lite styrkeövningar (som visserligen inte va så jobbiga, men iaf) och sen en timmes innebandy (trodde jag skulle dö, min kondition är sämst asså! :P), men att de va jobbigt typder väl på att de ger nåt ;) "Gubbarna" fick sig iaf en rejäl omgång, o några av oss yngre också tror jag :P haha ^^
Annars har jag inte gjort så värst mycket idag, träffat Jesper en liten stund och sen bara umgåtts o snackat massa med pappa typ, mysig hemmadag alltså :P Mycket trevligare än o plugga, vilket jag borde gjort egentligen idag :P Tur vi är lediga imorgon så jag har lite tid till att plugga då ;)
Snö!
Pappa ville ha hjälp med skottningen innan vi åt nu ikväll, o när vi va klara kunde jag inte låta bli att bli liten o barnslig igen och göra en halvt misslyckad snölykta, de va ju trots allt perfekt kramsnö! ;)

Nu börjar det bli sent så ska nog gå o nanna snart, hoppas alla haft en härlig helg trots all snön!
Pusspuss
              Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0