God eftermiddag

En lång natts sömn, eller, kanske inte kan säga natt, en lång frmiddags sömn är nog mer passande ;) Haha, sov mellan 2-12 typ, riiiiktigt skönt! Hade gärna sovit ännu längre men när jag vaknade vid tolv insåg jag att det kanske va bäst att gå upp ;) Jag gillar att ha lov och äntligen kunna sova ut på riktigt :D
Frukost, duscha och sen kom mamma med saxen i högsta hugg: Kan du klippa mig!? Snäälla? Suck på henne, men har iaf hjälpt henne att frisera hennes mycket vildvuxna hår och nu sitter jag bara här. Mina föräldrar ska snart till farfar och jag har inte bestämt mig för om jag ska följa med eller inte, får se lite hur det blir... Kanske borde så jag lyfter ändan från soffan en liten stund idag iaf ;) hehe :P Vet inte annars vad som händer idag, det får framtiden utvisa ;)
Trevilg Söndag! :D
Pusspuss
              Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0