Ett, två, tre!

Idag har varit en dag som bara flutit på, tiden gick på nåt konstigt sätt superfort :S Matten börjar kännas okej igen, repetitionen ger uppenbarligen något ;) Religionen är som den är, pallar dock inte att heléne kom med nya grejjer idag när vi har prov imorgon men ja, klarar det förhoppningsvis ändå ;) Kemin = katastrof, jag fattar fortfarande inte, vad är felet på mig liksom? Det är inte ens svårt egentligen!!! Hoppas jag kan få in det i skallen och fatta det snart... :/
När jag skulle hem hade jag tur, Tack Anton för skjutsen! Skönt att få slippa bussen ;D
Nu borde jag plugga en massa, men orkar inte riktigt, tar paus ett tag till med en lussebulle o lite knäck ;)
pusspuss
              Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0