Rubrik känns onödigt en dag som idag

Musiken idag var chill, repetition, inte JohanAs låt, tack o lov! ;D
Dansen va också okej, kände mig lite off idag så Sofi fick nåt o gnälla på för en gångs skull, men de bjuder jag på, man kan inte va bra alltid! ;D Vi fick gjort klart vår egen dans också, tror det blir riktigt bra tillslut när vi väl tränat in allt ordentligt också :P Hejja oss! ;D
Efter att ha kämpat i motvind och ösregnt kom jag sen hem dyblöt, blev en liten stunds chillande samtidigt osm jag åt lite, inte ätit sen frukost o klockan va över fem så va något hungrig ;)
Sen kom Sandin och umgicks en stund, fast han fick mest umgås med min pappa och tvn för jag va tvungen att springa in i duschen innan vi skulle ner till KU. Körde faktiskt ner idag, lata? JA! men det regnade fatkiskt ;P Väl där blev det lite fika och sen lite påskpyssel, mysmys :)
Efter KU bar det av hem till de hemska matteböckerna, fick lite hjälp och lyckades lösa cp talen, fastän jag fortfarande inte riktigt fattar det ena... :/ Iaf, känner att jag fått nog av repetition nu så de får bära eller brista imorgon på provet, wish me luck! ;D
Har även betalat min och mitras turkietresa till sommaren, känns riktigt skönt att ha de gjort nu! Hey ho let's go! :D
Nu är jag riiiiktigt hungrig, men känns som om de e lite sent för o äta? :s hm, får se hur jag gör... :P
Pusspuss
Logga

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha du hatar verkligen Almeflos låt xD så jobbig e den inte, repetera den lite bara så blir den chill ;P Det e aldrig försent att äta, e man hungrig så ät! :D

2011-04-13 @ 12:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0