Kväll


Vad gör man när man kollar på klockan och ser att man verkligen måste gå in och laga mat nu för annars hinner man inte men man vill verkligen inte gå in? Jo, man gör en så enkelt (men ändå mycket god) kvällsmat man kan och tar med den ut i solen igen. Så nu sitter jag återigen ute på min filt men denna gången är det knäckebröd jag knaprar på (gud vad jag bara bloggar om mat idag?). Skönt är det iaf och det är huvudsaken! Nu ska jag äta upp och sen måste jag bege mig inomhus för det är ju träning ikväll och den behöver jag efter onyttig lunch (pizza) och onyttig fika (glassen u know), ojoj, får ta i mycket känner jag för att bli av med allt det, fast de e ju det som är bra med att träna mycket, man kan äta mycket också! ;D
Angie

Kommentarer
Postat av: miranda

haha joo de kan man ju lugnt säga, men de är väl helt normalt att träna magen lite så man ser mer fit ut precis innan man ska ut, eller?

2012-05-02 @ 23:41:16
URL: http://ronjamiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0