Det är fredag!


Så här kul såg himeln ut när jag väntade på bussen imorse, inte så kul egentligen, fast mig gjorde det ju inget, skulle ändå till jobb och vara inne hela dagen. Vädret har dock blivit lite bättre (solen har kommit fram lite då och då) och det är faktiskt typ 15 grader, så man ska inte klaga egentligen!

Hade en sjuktligt hektisk dag på ättekulla, har nog aldrig haft så mycket att göra, fick inte sitta ner och äta min macka förän typ halv tolv (brukar kunna göra det vid tio i vanliga fall) så tiden gick verkligen fort! Lite störigt också att det skulla va mycket folk just idag när jag hade en jätteleverans av cigg att ta hand om plus att paketvagnen för första gången på länge var helt full. Dålig tajming helt enkelt.

Efter det jobbet kom pappa och hämtade mig och vi åkte ner i norra hamnen och åt lunch på Oz emellan (tror det heter så iaf). Tog lite tid men det var riktigt god mat (chili/lime lax, potatis o nån senaps glace) så var okej ändå. Efter maten blev det till att åka till jobb nummer två och här sitter jag nu för att jobba några timmar till innan det blir till att åka hem och fixa sig lite. Teater ikväll, ska se en midsommarnattsdröm och det ska bli najs, har hört att många sagt att den e bra så hoppas på det!

Vad gör ni idag? (Ja, jag vill faktiskt veta, annars hade jag inte frågat...)
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0