Längesen

Tjenare bloggläsare!
Nu va det längesen jag bloggade, och sist var det väl inte direkt nån possitiv tjej som satt och skrev. Nu mår dock damen bakom tangentbordet bättre, det är inte helt bra, stressen är kvar, men livet känns ändå mycket mer positivt nu :)

Sen sist har jag hunnit vara i Stockholm en sväng och gjort ett antagningsprov jag känner mig nöjd med, återstår bara att se hur det gick, smått omöjligt att komma med, över 1300 sökande och endast 10 platser, men man kan ju alltid hoppas :P
Har också påbörjat mitt antagningsprov till Århus, det går frammåt men börjar bli lite stressigt, det ska va inne senast 12.00 på torsdag och jag har en skiss plus ett collage att färdigställa, så det blir att kämpa på och jobba all ledig tid jag har nu. Det underlättar inte med konfaläger och jobb i helgen, men det SKA gå! håll tummarna för mig?
Nu ska jag väl jobba vidare. Bilder från min lerklumpsmodell och lite så kommer kanske senare nån dag, när jag får lite tid över, för tid till sånt som bloggen är en stor bristvara för tillfället, tyvärr...

Puss på er!
Angie

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

håller tummarna! :D

Postat av: karin - trattoria

hej! här kommer länken till inlägget om basilikabrödet :) http://trattoria.nu/2011/march/basilikabrod-i-kruka.html

det är verkligen ett kul sätt att baka bröd och det blir alltid uppskattat :) lycka till!

2012-03-14 @ 19:26:59
URL: http://Trattoria.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0