Dimma

Dimma
Måste säga att jag tycker denna bilden är lite läskig. Helt oredigerad, skulle bara fota dimman tänkte jag och så blev det såhär :o
Helt dimmigt när jag körde hem från Ödåkra, lite läskigt att köra när man inte ser nånting, men förutom att jag missade en avfart och fick vända tillbaka gick allt bra trots dimman.
Kvällen i övrigt har väl varit sådär, inte riktigt så lätt som den brukar men ja, det kan ju inte vara bara flumm alltid...
Nu blir det the Voice finalen, andra avsnittet jag ser typ men bättre sent än aldrig ;) Helsingborgare med ju så man får ju hejja lite! Parallelt med finalen ska jag plugga lite danser till imorgon, kan behövas så jag kan dem när de e tid för lektionerna ;)
Trevlig kväll gott folk (ja, jag tjatar, men så blir det ibland! ^^)
Angíe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0