Dålig vana

Glasögon
Har ju läsglasögon som en del av er läsare kanske vet. Nu när jag börjat jobba mycket vid datorn igen har jag fått ganska mycket användning av dem igen (hemma glömmer jag typ alltid det), men det är inte bara positivt. I början när man använder dem mycket bryr man sig inte så myket om hur de sitter och så, men nu har jag börjat få in den dära "glasögonskänslan" vilket har lett till att jag börjat putta upp dem typ hela tiden, riktigt dålig vana! De e illa! Måste sluta bry mig eller försöka spänna åt dem lite mer på näsan. Problemet är att min näsa är så smal och lutar så brant upptill att det är nästintill omöjligt att få dem att sitta kvar nån längre stund. Snacka om dagens i-landsproblem!
Nu ska jag börja stänga ner och bege mig mot Ödåkra, kommer bli lite sen känner jag men jaja, hoppas på lite trafik (eller hur mitt i rusningen...) så jag inte blir mer än nån minut sen, hoppas jag inte kör vilse bara! Lokalsinnet är ju nämligen inte vad det borde vara...
Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!
Angíe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0