Blåmärken och annat trams

TyvÄrr mÅste jag sÄga att mina blÅmÄrken Är mina minsta bekymmer just nu, suck!
BÖrjade redan imorse dÅ jag kÄnde mig sÅn konstig i halsen som jag alltid gÖr nÄr jag Är pÅ vÄg att bli fÖrkykd. Fast kunde rÄknat ut att det skulle komma. En av mina elever i lÖrdags (4-5Åringarna) var genomfÖrkyld och snoret rann. Vilken fÖrÄlder skickar ivÄg sitt barn pÅ danstrÄning nÄr de e jÄttefÖrkylt? Inte bra fÖr barnet och han smitta ju dessutom typ alla, sÅ onÖdigt! Hoppas bara jag klarar mig indan med en pyttefÖrkylning, kÄnner inte fÖr att bli jÄttesjuk nu...
Sen idag pÅ trÄningen lyckades jag igen. TrÄning nr. 2 innehÖll exakt samma uppvÄrmning (intervaller, spring frÅn vÄgg till vÄgg) men jag hann inte mer Än ta en vÄnda innan det drog till i ovansidan pÅ mitt hÖgra lÅr.Pallar inte alla dessa skador! Hoppas bara inte det Är sÅ allvarligt sÅ det gÅr Över fort. UppvÄrmingen va Över fÖr min del kan jag ju sÄga. Va med och dansade lite fÖrsiktigt sen och det gick okej, gÖr bara ont i vissa rÖrelser, men ÄndÅ! Sjukt trÖtt pÅ skador, Är ju vÄrre Än en pensionÄr fÖr sjutton!
Nu har jag kryddat tigerbalsam pÅ det stackars lÅret, hoppas det hjÄlper. Ska snart krypa till sÄngs, men lÄser nog nÅgra rader fÖrst.
Puss pÅ er!
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0