DiscoSM!

Landade från New York på förmiddagen på torsdagen (17/5), packade om och fixade håret och åkte sen till SM morgonen på fredagen (18/5), kan säga att jag inte mådde speciellt bra där på fredagsmorgonen av att gå upp så tidigt. JETLAG! Men jag fixade det, tog mig upp till Göteborg och dansade så bra jag kunde där på fredagen runt 1300. Usch för illamående när man dansar, men jag klarade det, fick tre kryss och gick vidare till semifinalen på lördagen. På lördagen mådde jag bra igen, dansade så bra jag bara kunde i semin, gick vidare till final med två kryss och sen i finalen knep jag en tredjeplats (343) och tog prick och gick upp i GULD! :D
I paren på söndagen gick det inte lika bra som i singeln. Det var ganska små golv och vi var inne åtta par samtidigt, vilket resulterade i en stor klump dansare som försökte få plats med sina steg. Fick ett antal slag och kickar på mig plus att någon rev mig på hakan (har ett väldigt fin ärr där nu...). Detta gjorde att jag och min partner inte riktigt lyckades och gick inte vidare till finalen. Lite synd men sånt är livet antar jag...
I övrigt gick det sådär för DH. Tror det var DH:s sämsta SM typ någonsin, nästan inga alls i final och ja, en allmänt kass tävlingshelg för oss om man jämför med hur det varit förut. Jaja, det gick ju bra för mig iaf ;)
Jag
Amanda
Linn
GC
Synch
Singel

Man kan inte annat än älska discovärlden? ;)
Love
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0