Tjofftjoff

Svettig chey
Trött och svettig chey, men en nöjd sådan!

 Har äntligen tagit tag i det dära livet igen. Lite dansträning hemma inför tränarutbildningen nästa helg (kan nästan dansen nu, så det går åt rätt håll :)) och sen en joggingtur på det. Va i princip död när jag kom hem. Tror inte det har tagit så lång tid som det gjorde att springa rundan idag och jag var dessutom stelare än en pinne när jag skulle strecha efteråt, men man måste ju börja nånstans? Kondition och smidighet är ju färskvara så är ändå lite stolt att jag pallade springa hela rundan (3,2 km) i hyfsat tempo i motvind ändå efter i princip två månaders träningsuppehåll. Nu ska jag försöka hålla igång detta så jag pallar när de "riktiga" träningarna drar igång igen om drygt en vecka. Ska försöka strecha lite varje dag. Ska försöka ge mig ut o springa iaf två gånger i veckan (okej, en iaf!?) när det inte regnar. Kämpakämpa. Det här ska bli en bra termin :)

Puss!
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0